Alahai 2008!!!

This will be my first post untuk tahun 2008. Memang terlalu sibuk sejak 15 dis until 18 Jan...closing period....now ......bole benapaz skit..


Ingatkan tahun 2008 akan menjanjikan corak kehidupan yg lebih teratur.....rumah sendiri dah nak siap.....anak2 pun dah beso skit....kerja pun dah makin stabil skit...suma kira dah nak ok la...

But tonite i received a bad news......
Bibik nak balik even though she planned to stay for another year until Jaja besar skit.

She received a letter from her only 18yr old son ....yg dia rindu sangat kat ibu dia.......

Pada mula nya aku rasa marah coz dia dah janji nak continue but just becoz from 1 short letter or i would rather said short note....she changed her mind right away without any compromise.

But when i read that letter.....as a mother......i dapat rasa kesayuan hati anak dia yg memang rindukan ibunya kerana ayah dia entah pi mana.......


Jaja sangat rapat dgn bibik....coz bibik jaga dia sejak dlm pantang....i'm not that worried for Syasya....coz she's big enough to handle herself but Jaja....emmmm........how la.......plz dear fren.....any advice........i have no prob to hire new maid......but adakah maid baru tu sebaik bibik aku la ni.......apa akan jadi if aku dapat maid yg merapu....lari ke....dera ke....alamak....i'm back to square one .....the same feeling yg aku rasa masa bibik baru2 mai lapor diri dulu......I HATE THOSE FEELING.......sampai takleh nak tidoq la...........

Aaaaaallllaahhhaiiiii 2008..........

Nak gak post their latest pix...
Syasya (dah beso dah)


Jaja (budak kecik ni yg paling aku risau)

Comments

Popular Posts