BEST FRENS

(Yan, aku n Shim at Ikea)

They are my best frens. Ramai lagi sebenaqnyer but xbersekempatan untuk berjumpa, lepak n sembang. Aku faham dengan perasan kawan aku ni in which how to define true fren. FYI, kawan2 aku such as Yan, Shim, Blend, DAM, Nana, Intan, Syiq, Saff, Sherry (member se-PPP/UIA), Amy, Konot, Zizie, Ajie n others ADPians adalah kengkawan yg dikenali selama aku belajar dari PPP hingga UIA. Banyak yg dah lost contact bagi kengkawan dr ADP3....mestila coz dah 10 yrs xjumpa. So, buat masa ni aku cuba untuk terus berhubungan dgn bebdk PPP/UIA coz aku xnak melewati usia ini tanpa kawan. Dan cuba mendekati kengkawan lama (ADP3) through blog masing2 supaya aku xmiss perkembangan idup depa (bukan bz body tau).
Aku dah plan ngan kengkawan aku utk buat hari tanpa hubby n anak2 dlm 3/4 bln sekali. Sounds silly aight! But since suma dah ada kehidupan memasing n bz ngan keja agak sukar utk bertemu sekerap geng2 ni (jgn mara Amy...tepaksa lantik ko as ketua geng since u r d'best organizer/fren). Jeles sebenaqnye bila baca kisah depa bergather, xchange news/life but ONCE IN EVERY 4MTHS pun aku dah besyukur. Can't wait for Nana to join since she still in Ostolia n Sherry which still bergelumang dgn minyak (bile ni wey nak jumpa). Thank you all n luv u guys so much.
p/s: This Sept is comin due for next meeting (jgn lupa aaahh)


Comments

jelesnyer ada mini gathering! weih aku tgk gambar nko still sama mcm dulu.. tak berubah!
Amy said…
Aik? Nama aku kuar lagik.. hmm aku mmg suka la berjumpa gang2 lama balik. Walaupun agak busy tapi seboleh-bolehnya mmg cuba organize some mini reunions..bila kita jumpa kan, aku tak rasa macam aku dah 30 tau, masih rasa macam dok 18 lagik. Best betul 'feeling' tu..
JueOny said…
konot...
itu teknik sorok badan...xperasan ke aku di belakangkan oleh 2bdk itu...kihkihkih

Amy...
Aaahhh...aku pun cam ko gak bile jumpa depa aku pun jd umuq 18 gak...
Amy said…
Update cepat weh..berzaman nunggu ni :P
Anonymous said…
tula aku pun lama tak jumpa geng geng lama aku..dah naik ketuat dah pungkoq nie..depa plak dok sibok..wei geng,bila kita nak lados mcm dulu-dulu..ja rule timeeee!!!
jgn lupa cari tokan yg bley kawtim..
Anonymous said…
uncle nyer pun ada tapi dia quit

Popular Posts